Thursday, July 26, 2012

ramadhan tiba

21/7/2012 merupakan bulan mulia bg umat islam menyambutnya....dan wajib bg memunaikannya...bulan ni merupakan bulan paling istimewa dan mempunyai kelebihan tersendiri bg mereka yg menyambutnya...tahun merupakan tahun ke 2 aku berpose tnpa ibu tahun 2 aku berpose waktu keje.....sebelum aku pernah berniaga dibazaar waktu sekolah...seronok aku rasa merasa pengalaman walaupun menghadapi pelbagai dugaan seperti musim panas hujan ribut tp aku tetap merasakan kepuasan sendri.....bertapa susah untuk mencari rezeki....dan kini aku bln pose jge tmpt...kedai kasut,,,wat masa ni blm ramai g blh relax tggu lah pertghn pose ramai org kunjung untuk beli.....tggu dn lihat je larat @ x......
ok la smpai disini shja dpt aku luahkan...
selamat berpose semua....

No comments:

Post a Comment