Tuesday, August 28, 2012

selamat hari raya

haiii selamat hari raya semua..tahun ni raya ku kurang meriahnya sbb xde semangat nk raya agknya..thun ni jge aku raya kat johor nk balik kpg memang xdpt cuti pjg dlm mase yg masa bln 11 ni akk aku nk khwin so byk gne gune  2 x balik kpg....

pg raya keje aku mkn tido xde org dtg brya....tp malam td aku x leh tahan la ngn jiran serbu rumah aku...aku terselamat drpd dieorg tp hakikatnya dtg jge....dgn segan silunya mereka berbaju kurung tp tuan bju tido ngn seluar pendek...segan xsegan kene jge layan..ramai plk yg dtg laki popuan semua ada ngn ank g...aduhai malu sungguh pe pun sempoi...x tau nk lari mne....mknn xde syukur de coklate ngn kerepek pedas ade g..air sentiasa ada kalau x gigit jari je....n wat u all raya thun akn jgn mcm sye sudah malu x sudah...pe pun selamat hari raya maaf zahir n batin

No comments:

Post a Comment